Ćwiczenia logopedyczne

I. Opowiadanie logopedyczne.

 

II. Odszukaj różnice.

 

III. Tor przeszkód.

Budujemy tor przeszkód składający się minimum z trzech elementów i odpowiadających im aktywności (wszystkie czynności na początku powinny być wykonywane z pomocą dorosłego):

– skakanie/ przechodzenie, np. po kartkach papieru,

– wchodzenie, np. na stopień,

– rzucanie piłki do celu.

 

Tor przeszkód można modyfikować, zwiększać ilość elementów.

 

Bibliografia:

1.) Wasilewicz G., „Gdzie jesteś języczku?”, wyd. HARMONIA.

2.) Żaba – Żabińska W., „Wspomaganie rozwoju percepcji wzrokowej, słuchowej i motoryki małej”, wyd. MAC.

3.) Buczek N., Jeżewska – Krasnodębska E., Kowalska A., Kuskowska A., Krzyżon A., Maciejewska D., Małachowska E., „Zajęcia logopedyczne w przedszkolu”, wyd. FORUM.

Publiczne Przedszkole nr 10

w Radomsku

Skip to content