Język angielski dla 3-latków

Five little fairies

Five little fairies playing by the pond,
One fell in and lost her wand.
Mama called the wizard who did respond,
“No more fairies playing by the pond!”

Four little fairies playing by the pond,
One fell in and lost her wand.
Mama called the wizard who did respond,
“No more fairies playing by the pond!”

Three little fairies playing by the pond,
One fell in and lost her wand.
Mama called the wizard who did respond,
“No more fairies playing by the pond!”

Two little fairies playing by the pond,
One fell in and lost her wand.
Mama called the wizard who did respond,
“No more fairies playing by the pond!”

One little fairy playing by the pond,
She fell in and lost her wand.
Mama called the wizard who did respond,
“No more fairies playing by the pond!”

Five little fairies sitting by the pond,

/fajw litl feriz sitin baj de pond/ siedzą przy stawie
Now they have a special bond

/nał dej hew a speszal bond/ teraz mają wyjątkowe przywiązanie
The wizard’s lesson finally dawned,

/de łizards leson fajnali dołnd/- lekcja czardzieja nareszcie odniosła skutek
How NOT to lose their magic wand!

Hał not tu luz dejr madżik łon/ jak nie zgubić swojej różdżki

1. Słuchamy piosenki i próbujemy ją śpiewać.

2. Utrwalamy słownictwo. Dziecko powtarza po nas słówka i ich znaczenie. Rozkładamy przed dzieckiem obrazki które ilustrują słówka i nazywamy je, następnie mówimy jakieś słowko a dziecko wskazuje odpowiedni obrazek.

3. Robimy różdżkę z patyczka (patyczek do szaszłyków, do lodów) i wyciętej z tektury gwiazdki. Rodzic wycina gwiazdkę, a dziecko ją dekoruje. Można pokolorować albo udekorować gwiazdkę brokatem. Przyklejamy gwiazdkę do patyczka.  Następnie bawimy się we wróżki : najpierw rodzic bierze różdżkę i mówi: ” I’m a fairy”. Macha różdżką i  mówi „magic, magic, szu bi du!” i zamienia dziecko we wróżkę . Dziecko bierze różdżkę i macha wypowiadając te same słowa. Można też zrobić dwie różdżki 🙂

 

Publiczne Przedszkole nr 10

w Radomsku

Skip to content