ZADANIA NA ŚRODĘ 14/04- KOTKI I KRASNOLUDKI

1. Nauka 2 i 3 zwrotki piosenki

Na podwórku – piosenka z tekstem – YouTube

2. Zapoznanie dzieci z wybranymi przysłowiami, których bohaterami są zwierzęta. Wyjaśnienie ich znaczenia

-Zapomniał wół, jak cielęciem był

– Koń by się uśmiał

-Gdy kota nie ma, myszy harcują

-Nie dla psa kiełbasa, nie dla kota spyrka (sadło)

-Kupić kota w worku

-Gdyby kózka nie skakała, to by nóżki nie złamała

-Jedna jaskółka wiosny nie czyni

-Nie wywołuj wilka z lasu

-Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu

3. Karty pracy cz.4 s. 9

Oglądanie obrazka, odszukanie na nim śladów zwierząt. Łączenie obrazków zwierząt z ich śladami. Czytanie z rodzicem nazw zwierząt. /naklejenie zdjęć zwierząt odpowiednich miejscach.

4. Praca plastyczna – Zwierzęta na wsi.

Dziecko lepi z plasteliny sylwety zwierząt z wiejskiego podwórka. Wykonuje także inne elementy wiejskiego krajobrazu (np. płot, koryto dla świnek, staw dla kaczek, drzewa, kwiaty), według własnych pomysłów. Praca może mieć charakter przestrzenny lub zostać wylepiona na kartce papieru.

5. Ćwiczenia gimnastyczne

Ćwicz z Lulisią i Lulitulisiami – trening fitness dla dzieci część 2 – YouTube

 

 

Publiczne Przedszkole nr 10

w Radomsku

Skip to content